انشاء کده

انشاء و مقاله

انشاء کده

انشاء و مقاله


انشا و مقاله های کوتاه و بند مناسب برای مدرسه و دانشگاه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انشا درباره ی اگر من رئیس جمهور بودم

جالبترین انشا درباره ی اگر من رئیس جمهور بودم

خوشگلترین انشا درباره ی اگر من رئیس جمهور بودم

کاملترین انشا درباره ی اگر من رئیس جمهور بودم

نازترین انشا درباره ی اگر من رئیس جمهور بودم



مازندنومه :اگر جای رییس جمهوری بودید،چه می کردید؟

www.mazandnume.com/.../اگر-جای-رییس-جمهوری-بودید،چه-می-کر...
Sep 26, 2011 - آقای رئیس جمهوری، اگر من جای شما بودم دیگر به سفرهای استانی نمی رفتم . ... قبل از رفتن عزلش می کردید که بنده ی خدا در غربت این جور سکه ی یک ...
Sep 25, 2011 - در مراسم شروع سال تحصیلی 90-91 معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند. ... مطرح کرد: "در سال‌های قبل درباره فرهنگ مهرورزی، عدالت و نقش علم سوال شد. ... کشور اگر به جای رییس‌جمهور بودند، اولویت خود را انجام چه کاری قرار می‌دادند؟ .... سلام، اگه من جای رئیس جمهور بودم اولین اولویتم بسط و بهبود سیاست ...
Nov 15, 2010 - طالب مجهول الهویه: اگر به جای رئیس جمهور بودم به هر یک از شبه نظامیان یک شغل خوب، ... من اگر ریس جمهور بودم دستور می دادم هرچی مخالف "مسلح" به دولت است .... اکر الله بخواهد یک روز روز حساب خواهد امد انشا الله ازمدینه المنوره على صدیقى

انجمن راسخون - اگر رئیس جمهور شوم ... (تاپیک با امتیاز ویژه)

rasekhoon.net › ... › انتخاباتتریبون آزاد انتخابات
Apr 20, 2013 - بعدش سعی می کنم به بقیه ی نقطه نظرات مردم توجّه کنم. .... این بود انشای من .... اما اگر من رییس جمهور بودم اولا هرکاریکه پیشنهاد ویا انجام میدادم اولا با یک ..... سخن مدیرعامل; |; ارتباط با ما; |; درباره ما; |; عضویت; |; ورود به محیط کاربری ...
زمانی که من بچه بودم، مادرم علاقه داشت گهگاهی غذای ساده صبحانه را برای شب هم آماده کند. ... من اگر رئیس جمهور بودم تا جایی که توان داشتم سعی در بر اندازی مشکل اعتیاد در ... خانواده ی یک شخص مهمترین دارایی او به حساب می آیند مطمئنا اگر مشکلات ومسائل ...
Oct 19, 2011 - اگر من رییس جمهور بودم،تمام کالاهای داخلی را صادر و تمام کالاهای خارجی را وارد ... اگر من رییس جمهور بودم،در انتهای دوره ی اول خود تمام 365 روز سال را ...
شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد. یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391. اگر من رئیس جمهور بودم ... هم نمی گفتم چرا باید برای هر کاری فساد بکنیم فسا د اداری در ایران بیداد می کند فساد ی که هیچ وقت از بین نمی رود .
May 14, 2013 - خودتان را در مقام ریاست جمهوری فرض کنید. اگر عالی ترین مقام اجرایی کشور را داشتید، چه عملکردی را بکار می بستید و اولویتتان به عنوان رئیس ...
از بین انشاهای نگارش شده،سه انشای زیرتوسط مدیر مدرسه به عنوان انشای برتر برگزیده شد که از طرف شورا وشهرداری جوایزی به ایشان اهدا شد. من اگر شهردار بودم تمام شهر ...

کانون فرهنگی تربیتی

kago.blogfa.com/post-27.aspx
حالا می توانم ادامه ی جمله ی « اگر من رئیس آموزش و پرورش بودم . ... اگر من معلم بودم، بین بچه ها درباره ی دین اسلام و پیامبران و جهان آخرت صحبت می کردم . اگر معلم بودم، ...

انشا درمورد اگر من ریس جمهور امریکا بودم - ببینک | دانلود فیلم و ویدیو

https://www.bebinak.com/.../search/?...انشا...اگر+من+ریس+جمهور...
انشا درمورد اگر من ریس جمهور امریکا بودم ... پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرهیات دولت گفت که درباره تعطیلی، هنوز هیچ تصمیمی از سوی دولت گرفته ...
Aug 24, 2007 - افراد بزدل گوش نمی کردم و همیشه اظهارات امام راحل ( ره ) درباره اسراییل را مد نظر قرار می دادم . ... -اگر من جا ی آقای احمدی نژاد بودم هشدارهای بزرگان نظام مخصوصا آقای رفسنجانی ...... اگر من جای رئیس جمهور می بودم به سوگند خورده عمل می کردم .

انشای اگر به جای معلم نگارش بودم - آگهی در مطلب ها

kick-up.ir/detail/00ddc78456f3f5b14b4f5b1008a1e523/article/4/
من اگر معلم بودم علم زورکی یاد می دادم به شاگردهایم علم زورکی علمی که باید تکرار می. ... معلم ،انشایی درباره اگر من معلم انشایی درباره اگر جای معلم انشا بودم به نام انشایی . ... بودید،اگر به جای معلم خود اگر به جای معلمم بودم اگر به جای رئیس جمهور بودید .

اگر من یک مدیر بودم - ویستا

vista.ir/article/314825/اگر-من-یک-مدیر-بودم
May 20, 2008 - اگر من یک مدیر بودم؛ حتماَ فامیل یک مدیر مهم دیگر بودم . ..... زیر نظر رئیس جمهور ، ایشان زیر نظر مقام معظم رهبری و ایشان جانشین اما زمان (ع) و ایشان هم ...

من اگر یک معلم بودم - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=665989
Dec 31, 2011 - ودرشماره بعد نیز تعدادی دیگری را باهم خواهیم خواند انشاء الله رحمت الله رضایی، سوم ... این موضوع می تواند بهانه ی باشد که ما دانش آموزان اززحمات معلمان خود قدردانی کرده ... من اگر معلم بودم تا می توانستم آنچه را می دانستم کاملا به دانش آموزان انتقال داده و ... روابط عمومی; -; صفحه اصلی; -; نقشه سایت; -; درباره ما; -; ارتباط با ما; -.

انشا در مورد اگر مدیر مدرسه بودم - آگهی در مطلب ها

kick-up.ir/detail/a1379f123592349f835499b665f68bdb/article/12/
انشا در مورد اگر مدیر مدرسه اگر به شما یک اسلجه بدن چه اگر معلم بودید برای بچه. ... بودید چه می ،اگر جای رئیس جمهور بودید چه می آقای مدیر خبر من اگر جای شما بودم به .
جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم درود بر شما در پرسش مهر پرسیده اید که اگر پدر شما رییس ... البته به هر حال به قول خودتان رئیس جمهور من و 15 میلیون نفر امثال من هستید. ... مهمانی نرفتن به بهانهای واحی به فکر پدرانی بودم که از فرط شرمساری جلوی فرزندان خود کمرها .... میدونی ا ح م د ی ن ژ ا د با نردبان شماها رییس شد و هشت سال تازوند.
8-اگر در زمان گذشته پادشاه ایران بودی چه کارهایی را انجام میدادی؟ 9- تصور کنید شما ... 22 ) یکی از یاد بود های من. 23 ) منظره ی ... 1) اگر آب، قلم ، درخت، پرنده بودم ... 2) دوست دارم که . ... 10 )نلمه ای سرگشاده به تاریخ ، طبیعت ،رئیس جمهور ، استاندار و .... 11) خلاصه ی ... درباره ی یکی از بزرگان شهر وروستای خود مطلبی بنویسید. درمورد کشور ...

دختر همسایه - اگر من پلیس بودم!

2khtarhamsayeh.blogfa.com/post-74.aspx
امروز وقتی داشتم از میدان آزادی رد می شدم طبق معمول ایستادم تا چراغ. برای ماشین ها قرمز بشه و بایستند تا من بتونم رد بشم... اما جالب اینه که تنها کسی که این کار را می ...

کاش مادر بودم - لیدیز

www.ladieez.com › دلنوشته ها
شاید فکر می کنم اگر من هم مادر بودم خطاهای کمتری می کردم. ..... معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ایران در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال زنان کارگر در مشاغل ...

موضوع انشا اگر رئیس جمهور بودم - درباره ی ما

nexusfa041.ir/post/موضوع-انشا-اگر-رئیس-جمهور-بودم.html
مطلب مورد نظر از منبع زیر کپی شده بود. به دلیل بروز مشکلات، مطلب قابل نمایش نیست منبع : fars765[dot]blogfa[dot]com[slash]post-11[dot]aspx ...

انشا خورشید بودم - رزبلاگ

bigararam.rozblog.com/tag/انشا-خورشید-بودم
اگر من خورشید بودم - khabareruz.ir زنگــ انشا…,انشا خورشید بودم,رزبلاگ. ... khabareruz.ir زنگــ انشا - اگر کبوتر بودم - انشا درباره ی خورشید زنگــ انشا - اگر ... است، تأکید کرد دیگر رئیس جمهور نمی‌تواند بگوید «چه تحویل گرفته» بلکه باید .
اگر من یک مخترع بودم دوست داشتم یک ماشین زمان اختراع کنم تا انسان ها بتوانند اشتباهات گذشته را .... من که رئیس جمهور نشدم حداقل به من برای شهردار شدن رای بدهید.

انشا درباره قطره بارانی هستید که از ابری چکیده اید

nex1romexs.ir/انشا-درباره-قطره-بارانی-هستید-که-از-ابر/
1 day ago - من قطره بارانی بودم که روزی وقتی هوا ابری شد و ار ها خواستند ببارند بر زمین افتادم برایم ... موضوع انشا در مورد باره قطره ی بارانی هستید که از ابری چکیده … ... tap2015.net انشادرباره -اگر- قطره – باران -بودید ol Cached ol Translate this ... آموزش و پرورش · نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 | تعداد آرا + آخرین خبر ...

نامه ای برای رییس جمهور

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../نامه-ای-برای-رییس-جمهور
خُب این جواب نامهای بود که من با اجازه خودم واسه رییس جمهور فرستاده بودم. ... روش فرستادن نامه برای رییس جمهور را برایتان بنویسیم تا شما هم اگر حرفی دارید که میخواهید ...

اگر من عضو شورا بودم... - کازرون نما

www.kazeroonnema.ir/fa/news/13263/اگر-من-عضو-شورا-بودم
اگر من عضو شورای شهر بودم با کمک شهردار ،کازرون را دو منطقه ای می کردم و سرمایه گزار برای ... 1-پیگیری درباره ی توسعه ی فضای سبز شهر همراه با کیفیت مناسب و همچنین ..... ایران یک گام دیگر به تحقق کامل قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی نزدیک گشت. .... ظاهرا به دلیل سفر رئیس جمهور به فارس و حضور نماینده ایشان در کازرون، اعلام ...
۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. – انشا با موضوع “اگر من مدیر بودم چکار می کردم؟ … درباره من. شاد بودن و محیط کار را شاد کردن لازم است، .... موضوع انشا اگر رئیس جمهور بودمدرباره ی ما.
Feb 7, 2015 - وقتی از پدرم درباره انقلاب پرسیدم عصبانی شد و گفت که از خواهرم بپرسم. ... مثلا «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» یا «برادر ارتشی چرا برادر کشی! ... چون اگر انقلاب نمی‌شد، پدر من هم رییس نمی‌شد و من مجبور بودم مثل بعضی از بچه .... به فرض حرفهایی که درباره ی شاه زدی درست باشه ، روشنفکران چه گلی بر سر مردم زدند ؟
عماد آباد - موضوع انشا‌ء : "اگر رئیس جمهور بودم ..." - کوچکترین مدرسه جهان - ... درباره وبلاگ. مشتی خاکم. سبک و آزاد و بی تعلق. نامی ندارم و کسی مرا نمی شناسد.

اگر به جای پدر و مادر خود بودید چه می کردید؟ | هفته نامه بشارت - قطره

www.ghatreh.com/news/.../اگر-جای-پدر-مادر-خود-بودید-کردید
Apr 25, 2009 - هفته نامه بشارت نو اگر من مادر بودم به بچه ام کمک می کردم تا درس هایش را بهتر ... درباره حضور یا عدم حضور هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری توصیه ای ...

انشا درباره اگر من مداد بودم - کوپه

www.koupeh.com/search/انشا-درباره-اگر-من-مداد-بودم
برکناری من هیچ ربطی به حادثه عربستان نداشت/ سخنگوی وزارت کشور درباره علت ..... نامه رهبری درباره برجام تکلیف را روشن‌تر کرد/ نامه رئیس‌جمهور لزوم دقت در اجرای ...

آلبرت اینشتین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/آلبرت_اینشتین
در طی طلاقش از ماریخ، اینشتین به او قول داد که اگر صاحب جایزه نوبل شد، منافع مادی ... را دوست دارم، و کسی چه می‌داند اگر من پدر او بودم چه بچه بداخلاقی از وی پدید می‌آمد. ... رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده تهیه کرد و از اینشتین خواست که نامه را امضاء کند. ..... اینشتین در سال ۱۹۳۹ کتابی نیز به نام «دربارهٔ صهیونیسم»(About Zionism) نوشت.
Sep 28, 2011 - اگر رئیس جمهور بودم برای با اخلاق شدن رسانه ها تلاش می‌کردم چرا که وقتی رسانه ها ... آقای احمدی نژاد من اگر جای شما بودم از رسانه دولت این طهارت را شروع ...

انشا درباره اگر معلم نگارش بودید - مجله فارسی

www.majalefarsi.ir/انشا-درباره-اگر-معلم-نگارش-بودید.html
11 hours ago - دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لحظه ی شیرین, 0, 3075, majalefarsi. دانلود آهنگ ... بودید،اگر به جای معلم خود اگر به جای معلمم بودم اگر به جای رئیس جمهور بودید . ... انشا اگر معلم نگارش بودید 96|اگر من معلم انشا بودم|اگر معلم زنگ.

خلود - زنگ انشاء موضوع ای کاش...

www.kholoud.blogfa.com/post-86.aspx
چند روز پیش مهدی عبدالباقی پیشنهادی به من داد جهت نوشتن طرح مستندی در باره یک ... نام آقای علی اکبر آسا به بچه های کلاسش گفته انشاء بنویسید با موضوع :ای کاش . ... بودم نه اینکه کس دیگری را به جای من می پسندیدند؛و اگر من الان تو تیم ملی بودم ... را می گذاشتم که بعد از من رهبری نباشد یعنی اینکه رئیس جمهور و رهبر یکی شوند.

چطور می توانم رئیس جمهور ایران شوم؟ - موفقیت - جی 5 لاینموفقیت – جی 5 ...

g5line.com/mehdi-maleki.../چطور-می-توانم-رئیس-جمهور-ایران-شوم؟...
Mar 7, 2012 - امید: من ۱۶ ساله هستم و دوست دارم رئیس جمهور ایران بشوم، ولی به هرکس این را می گویم به ... شما نوشته بودم می خواهم دانشمند شوم و بعد هم یک انشاء مفصل در این رابطه نوشتم. ... رسیدم: “می خواهم کاری بزرگ بکنم حتی اگر لازم باشد فقط و فقط یک کار باشد! ... البته بدون شک کار بزرگ انجام دهنده ی آن را نیز بزرگ خواهد کرد.

انشا دربارهی اگر من آتش نشان بودم | جستجو در اسپیناد

espinad.xyz/tags/انشا-دربارهی-اگر-من-آتش-نشان-بودم
انشا دربارهی اگر من آتش نشان بودم در بین اطلاعات و محتوای سایت جستجو شده و نتایج زیر به نمایش در آمده ... رانندگی رئیس جمهور و اعضای هیات ت با خودروهای برقی (+ع ) ...
Jun 5, 1989 - من اکنون به ملتهای شریف ستمدیده و به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم که از این ..... و همه دستها را به سوی غرب یا شرق دراز کرده بودیم که متخصصین آنان اینها را به راه .... و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته ومتعهد به اسلام و ... که ان‌شاء الله تعالی بزودی قضاوت اسلامی درسراسر کشور جریان پیدا کند.
Oct 28, 2012 - 100+ posts - ‎100+ authors
ولی من اگه زمان به عقب برمیگشت میدونی چه کار میکردم؟ .... زبان مشکل همه ی ما ایرانی ها رو سریعتر حل میکردم (مقدمه کتاب تاپ ناچ درباره ... ادامه میدادم شاید یک روزی میتونستم با رییس جمهور وقت برم مسکو ( اینو جدی میگم ) اما اینم منو ارضا نمیکرد! .... اگه اولی رو گفته بودم میشد این جواب هایی که شما به من دادید در جوابش)

انشا درباره اگر پدرم رئیس جمهور بود - اخبار منتخب وب بیریاب 24

biryab24.ir/article/انشا-درباره-اگر-پدرم-رئیس-جمهور-بود/
بگیردزنگ انشا در مدارس اگر پدرم رئیس جمهور بود برا تحقق این درباره وبگاه . ... انشا درباره ، موضوع انشا‌ء اگر رئیس جمهور ‌من اگر رئیس‌جمهور بودم به مردم درباره ی مدیر .
غلامعلی حدادعادل، رئیس سابق و نماینده فعلی مجلس – پدرزن مجتبی خامنه‌ای – در سال ... اما آقا فرمودند: «من یک انگش‌تر عقیق دارم که یکی برای من هدیه آورده، اگر دخترتان قبول ... را در لشگر سیدالشهدا محضر برادر بسیار بزرگوارم آقا «سید مجتبی» بودیم. ... نام سید مجتی خامنه‌ای را اول بار مهدی کروبی در جریان انتخابات نهم ریاست جمهوری در ...

انشا درباره ی اگر من یک آتش نشان بودم - نت گام

netgam.ir/search/?q=انشا+درباره+ی+اگر+من+یک+آتش+نشان+بودم
انشا درباره ی اگر من یک آتش نشان بودم. رئیس‌جمهور فرصتی برای انشا خواندن ندارد/ چرا پس از ۳ سال و نیم هنوز با چالش اقتصادی مواجهیم؟ 3 هفته پیش اخبار فارس نیوز ...
اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم ...
Jul 25, 2010 - ای کاش من هم پرنده بودم و با وجود این همه برج فقط جلد خاک بقیع می شدم. .... همیشه با افتخار می گوید؛ خامنه ای زمانی که رئیس جمهور بود آمد منزل ما و در دیوار ... وای بر من اگر از من سوال کنند برای دفاع از امام خامنه ای چه کرده ای باید چه جوابی بدهم جز ...... منم با اجازه ی نویسنده میخوام اینو الان بنویسم تا فردا سر زنگ انشا بخونمش!
تعداد زیادی موضوع انشا درباره موضوعات مختلف براتون اماده کردم که امیدوارم بتونید ایده ... اگر دبیر ادبیّات بودم … ... یک دانش آموز خوب بود; سفر نامه ی من; تأثیر ورزش در زندگی; خلاصه ی بهترین کتابی که خوانده اید ... رئیس جمهور حسن روحانی و همسرش.

شهربابک تنها - زنگ انشا

bbknews.blogfa.com/category/5
موضوع انشا:شهر خود را توصیف کنید. ... من اگر رییس جمهور شوم پول را از دزد میگیرم و یک بیمارستان برای شهربابک میسازم ... گفت خودم هم به دنیا نیامده بودم...من باز ...

انشا درباره اگر من مداد بودم - خبر روز

khabareruz.xyz/search/?q=انشا+درباره+اگر+من+مداد+بودم
ریزش ابرومداد ابرو را کنار گذاشته و از آن برای زیبا سازی ابروی خود استفاده ننمایید مداد ابرو در ابتدا به تنه ی موهای ابرو صدمه می زند و سپس ریشه ی مو را از بین می ...

انشا تخیلی درباره اگر من درخت بودم - صفحه اول

asanresan.top/search/?...انشا%20تخیلی%20درباره%20اگر%20من%...
انشا درباره ی گذر رودخانه g ir و موضوع انشا آزاد ماتینه. انشا در مورد گذر رودخانه برای مشاهده انشای گذر رودخانه روی لینک زیر کلیک کنید انشا گذر. با گسترش روزافزون ...

انشا درمورد اگر من در حادثه پلاسکو بودم چیکار می - پرنسیا

peransia.xyz/.../انشا-درمورد-اگر-من-در-حادثه-پلاسکو-بودم-چیکار-م...
انشا درمورد اگر من در حادثه پلاسکو بودم چیکار می از بین هزاران مقاله و اطلاعات وب سایتهای وب ... انشا در مورد آسمان شب95|انشاء درباره ی آسمان شب برای کلاس هفتم کتاب مهارت های نوشتاری ... رانندگی رئیس جمهور و اعضای هیات ت با خودروهای برقی (+ع ) ...
در حاشیه دیدار "حسن روحانی" رئیس‌جمهور با جانبازان مرکز توانبخشی ثارالله، ... همه فقها می‌گویند که اگر همراه با التذاذ باشد و یا خوف وقوع در حرام باشد قطعا جایز ... آقایان "علی باستانی"، "حسین شمس ایلی" و من در امور خبری معاونان صالحیار بودیم، تمام .... این اولین باری است که دیلن درباره تعرض پدرخوانده‌اش در نامه‌ای علنی صحبت می‌کند.
راستی بسیار دانستن به چکار می آیدگیرم همه ی علوم زمان خویش را بدانی چه می شود. ... اگر معلم باشم سعی می کنم (( اول از حرفهای ناشایست که از یک انسان بعید است. ... من درکلاس انشاءتاحدودی توانستم برترس خودغلبه کنم زیرادرکلاس انشاءفقط نوشتم وکسی جزمعلم آنهارانخوانده بودم من درکلاس انشاء می خواستم. ... نظرتان در باره خط قرمز .
Apr 25, 2009 - من اگر مادر بودم نمی‌گذاشتم تا بچه‌هایم غصه بخورند. اگر مریض بودند آن‌ها را سریع به دکتر می‌بردم و از خدا ممنون می‌شدم که این طور بچه‌های با ادبی به من داده ...

آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس - ایسنا

www.isna.ir/news/.../آزار-جنسی-دخترک-6ساله-توسط-راننده-آژانس
May 21, 2013 - اما من که به این دلیل رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم اما آنان ایراد هرگونه ضربه به دخترم را رد ...
Jul 16, 2012 - عنوانش، بازگو کننده محتوایش بود:«اگر بارگران بودیم، رفتیم»؛ اما تلخ. ... البته من در مدرسه خودگردان افغانی درس می‌خواندم، ممنونم که اجازه دادی چند سالی در مدرسه ..... همه ی افغانیا بنان با حقوق نصفه ایرانی کار میکنن شما حاضری این کارو کنی .... اکثر قریب به اتفاق مهاجرین افغانی از افراط گری طالبان به جمهوری اسلامی ...
Sep 5, 2016 - دقیقا یادم نیست اما اوج داستان آن سال ۸۷ بود که دوم راهنمایی بودم. هنوز از سیاست چیز زیادی نمیدانستم. معینی کرمانشاهی شعر معروفی دارد با مطلع عجب صبری خدا دارد، اگر من جای ... همین شعر را برداشتم و یک پارودی از روی آن نوشتم درباره‌ی رییس جمهور ... زنگ های انشا باید حتمن باید انشای من هم خوانده میشد و حتا بعضا زنگ ...

انشا درباره اگر من اتش نشان بودم - همراه فید

hamrahfeed.xyz/tags/انشا-درباره-اگر-من-اتش-نشان-بودم
دقیقا یادمه بزرگترین معضل کلاس سوم دبستانم؛ اضافه شدن درس انشا به درس هامون بود و برای من که ی شاگرد زرنگ بودم آووردن حرفام روی کاغذ و ازشون نمره نگرفتن ی درد ...

انشا درباره کودکی من صفحه 81 مهارت های نوشتاری نهم دهم ششم بازنویسی ...

sanjeshfa.ir/2017/03/.../انشا-درباره-کودکی-من-صفحه-81-مهارت-های-...
Mar 13, 2017 - انشا کودکی من صفحه ۸۱ مهارت های نوشتاری نهم – درس کده ... انشا درباره ی کلاغ صفحه ی ۴۲ کتایب مهارت های نوشتاری کلاس هفتم . .... کتاب انشا مهارت های نوشتاری یک اشاره از رئیس‌جمهور و با سر دویدن آموزش و پرورش؛ … .... عبارت انشا درباره ی اگر آتش نشان بودم در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده ...
ایران ایران وطنم - مقاله ای کوتاه درباره ی ایران - اگر جای رئیس جمهور بودم...

۱۰ تفاوت اصلی بین انسان های فقیر و ثروتمند - مهارت ناب

maharatenab.com › مهارت بهبود شخصیارتباطات
Feb 11, 2016 - من هم ثروتمند بودم و هم فقیر و هر دو سمت را خیلی خوب میشناسم . ... برای مثال ” چه میشود اگر نامه ای به رئیس جمهور بنویسم و او جواب بدهد ؟ ... برای داشتن یک دید واقعی که چگونه ثروتمند شوید باید درباره ی انسان های ثروتمند بخوانید .

صدای معلم | زنگ انشاء

sedayemoallem.ir/دیدگاه/item/3501-زنگ-انشاء
Nov 16, 2015 - من همیشه در نوشتن شتاب زده بودم. ... اگر انشای تو در مورد یک رویداد غم انگیز است، باید روایت و جملات و .... می‌شد جست و جویی درباره‌ی آن معلم مدرسه کرد. .... احمدی نژاد : یک معلم ساده آمده و رئیس جمهور شده است/ کنفرانس خبری جای توضیح ...

انشا درباره لالایی مادر - نیوز پو

www.newspu.ir/doatjfdanhkuvibmwzescgbfuloursgqxy.html - Translate this page
2 انشا در مورد صدای لالایی مادر من دو تا انشا درباره صدای لالایی مادر براتون اماده کردم ، شما هم اگر انشا درباره صدای لالایی مادر نوشته اید در قسمت دیدگاه. 2 ان. ... بی شک همه ما وقتی بچه بودیم مادرهایمان برای ما لالایی خواندند. لالایی هایی که هنوز هم به یاد داریم و ... هر انسان از آوان طفولیت الی آخرین ساعت حیات خویش…, انشا درباره ی ... انشا درمورد ...

موضوعات متنوع انشا در طول سال تحصیلی - PostCategory

www.alireza97.loxblog.com/.../موضوعات%20متنوع%20انشا%20در...
موضوعات متنوع انشا در طول سال تحصیلی - ... اگر من با این سن کنونی در دوان انقلاب بودم می توانستم . ... اگر من یک رییس جمهور بودم . .... دربــــــــاره ی وب سایت.

من اگر ۲۸ سال رئیس جمهور بودم ؟ ؟ :: جستجو - صفحه نخست

rasane241.com/search/من+اگر+۲۸+سال+رئیس+جمهور+بودم+؟+؟
معظم انقلاب رئیس‌جمهور اسلوونی و هیأت همراه، دقایقی پیش با .. انقلاب .. ی دیدار .. د. .... بودم رادیو داشت در این مورد از کامران نجف زاده سوال میکرد در باره انتخابات امریکا.

| ریاست جمهوری افغانستان کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور غنی در رابطه ...

president.gov.af/fa/.../کنفرانس-مطبوعاتی-رئیس‎جمهور-غنی-در-ر/
Jan 27, 2016 - کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور غنی در رابطه به جریانات جاری کشور ... در مملکت موجود بودند که تاثیر این را در سه بخش مخصوصا در سال های گذشته در اقتصاد دیده بودیم. .... می کند و به قول اردوی ۲۰۹ که مسئول ۹ ولایت شمال است انشاء الله وتعالی کمک های اضافی می کند. .... پرسش من در باره پناهجویان بود اگر پاسخ دهید.

پاسخ جالب یک دانش آموز به پرسش مهر رییس جمهور

www.dana.ir/.../پاسخ-جالب-یک-دانش-آموز-به-پرسش-مهر-رییس-جمه...
Nov 24, 2013 - یک دانش آموز سوم راهنمایی به پرسش مهر رییس جمهور مبنی بر این که اگر پدر ... من اگر پدرم رییس جمهور بود، حتما از ایشان می خواستم، وزیر اقتصادش را ...
Oct 29, 2013 - موضوع انشا پیشنهادی برای استفاده همکاران دوره راهنمایی ... عراق 10 )نلمه ای سرگشاده به تاریخ ، طبیعت ،رئیس جمهور ، استاندار و ....11) خلاصه ی از یک ...
Jan 6, 2015 - هرچند تا کنون هیچ پژوهش دقیقی درباره شناسایی پربازدیدترین و ... نامه ی سرگشاده ی جمعی از معلمین به رئیس جمهور ... اگر سمعکی از جنس انصاف باشد صدای له شدن و خرد شدن استخوان هایمان زیر چرخ هزینه های زندگی به گوش می رسد. ...... من پس از اینکه متوجه شد من چنین متنی در برگه امتحانی خود نوشته بودم جمله ای به من ...
15- اگر من یک رییس جمهور بودم ........... 16- بعضی ... 31- احساس خود رادیدن یک صحنه ی آتش سوزی بنویسید. 32- باتماشای ... 38- توصیف زنگ انشای خود. 39- نامه ای به ...
Dec 31, 2012 - آن چه درباره آب می دانیم. ... من اگر پاک کن داشتم اول تمام کشورها را با هم متصل می کردم وخط هایی که ... تمام رئیس های جمهوری را پاک می کردم ومی گذاشتم همه برای خود زندگی کنند . ... من اگر ان مداد را داشتم تمام شوهرها ی خوب را زیاد می کردم چون مثل شوهر ان .... هرچی خاطراتی که داشتم که اشتباه نوشته بودم الان درست پاک می کنم .

سرزمین من

www.afggirls.blogfa.com/
این وظیفه ی هر افغان است که درباره ی این گنج بزرگ که جهانیان را مات و مبهوت خود کرده و قدمت ... شوروی ها تصمیم گـــرفته اند افغــانستان را تــرک بگویند،رئیس جمهور دوکتور نجیب الله .... اگر من جای او بودم برای خاطر تنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان
Jan 19, 2017 - موسوی رئیس اورژانس تهران: ما از نخستین دقایق در محل حاضر بودیم و همکارانمان همچنان در محل .... ده دقیقه پس از خروج من ساختمان ریزش کرد. ... جلال ملکی درباره انفجار یک تانکر گازوئیل در محل حادثه که باعث ریزش ساختمان شده است ... رئیس جمهوری با ابراز تأسف از حادثه پاساژ پلاسکو در دستوری خطاب به وزیر کشور ...
دو انشا درباره کفش ، انشا با موضوع کفش انشا درباره کفش کلاس هفتم انشا در مورد کفش های من انشا از زبان کفش عکس کفش توصیف کفش در مورد کفش درمورد انشا کفش های. ... من یک جفت کفش دیگر هم بخرد برای همین من اول مهر که به مدرسه رفتم کفشهایم از کفش های همه ی همکلاسی هایم نو تر بود . ... موضوع انشا : اگر من یک کفش بودم.
Feb 4, 2017 - وقتی برادرم که دو سال از من بزرگ‌تر بود، به مدرسه رفت، من ناراحت بودم که چرا به مدرسه نرفتم. ... در آن زمان، سه هزار تومان حقوق یک ماه یک معلم ابتدایی بود و اگر در حال ... وارد دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ که شدم، از همان ابتدا هر ... وقتی آقای رفیق‌دوست رئیس بنیاد جانبازان شد، من از بنیاد بیرون آمدم و این ...

مکعب یخی|انشا درباره اگر معلم نگارش بودید · مکعب یخی

icecub.ir/انشا-درباره-اگر-معلم-نگارش-بودید/
10 hours ago - کتاب مهارت های نوشتاری درس هفتم صفحه ۸۱ موضوع انشاء اگر معلم نگارش بودید. به نام خداوند بخشنده مهربان. اگر معلم نگارش بودم به دانش آموزان خود ...
نام انشا: داخل یک اتوبوس شلوغ را تصور کنید و تصویر ذهنی خود را بنویسید ... اتوبوس آنقدر شلوغ است که اگر کسی بخواهد پیاده شود باید از یک ایستگاه قبل خودش را ... آخه مگه داریم می ریم دیدن رئیس جمهور که این صف طویل و طولانی رو تشکیل دادین؟ ... من و مامان هم صندلی جلو نشسته بودیم و این خوب بود که می تونستم تولحظه ورود فرد ...

رهبر معظم انقلاب از نگاه بزرگان و علما - مشرق نیوز

www.mashreghnews.ir/.../رهبر-معظم-انقلاب-از-نگاه-بزرگان-و-علما
در این پست نظر و دید بزرگان و علما و شخصیت های بزرگ رو درباره حضرت آیت الله ... آیت الله حسن حسن زاده ی آملی، کتاب پرتوی از خوشید علی شیرازی ص 33 .... آیت الله بهجت فرمودند : " اگر مردم می دانستند که استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس ... خطاب به مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان: هر موقعی‌که شما به سفر می‌روید، من ...
Dec 26, 2013 - اگر امر پرورش سرمایه‌گذاری اصلی ما باشد، خود به خود آموزش و تعلیم ... من یادم است، اولین روزی که به کار آموزی رفته بودم رئیس دادگاه پروندة ... البته من دربارة حقوق شهروندی پیش نویسی را با دوستان آماده کردیم و در اختیار مردم گذاشتیم. ... جمهور کشورشان انتقاد کنند و اتفاقاً درخواست کردم که آن انشا را برای من بفرستند.

انشا - ادبیات - blogfa.com

adabestan1392.blogfa.com/category/2
Oct 26, 2013 - اگر این طور باشد، من باید حساب برادرم را برسم. .... به اختیاریکی ازموضوعات زیررا انتخاب کنید وانشایی درباره آن بنویسید : .... عاشق نبودی تو ، من عاشقت بودم در قبله گاه عشق ، بودی تو معبودم ..... استادان و نویسندگان و پژوهشگران پهنه ی انشا و نویسندگی ،رئیس سازمان پژوهش ، نماینده ی معاونت آموزش ابتدایی وزارت ...

زنگ انشا - ادبیات فارسی

www.eradabiat90.blogfa.com/post-64.aspx
ادبیات فارسی - زنگ انشا - - ادبیات فارسی. ... من به این امیددرس می خوانم که بتوانم دراینده کشوری ابادبسازم ومایه ی افتخارکشورباشم.من به این امید درس می خوانم که ...
Jun 23, 2014 - اکنون اگر پاسخ بدیهی این پرسش را کنار انفعال مسئولان نسبت به ... بر گفته رئیس جمهور، شرایطی فراهم آورد که «دانش آموزان باید به حقوقشان کاملا ...

موضوع انشا اگر من پرنده بودم - برگزیده ها

www.bargozideha.com/tag/موضوع-انشا-اگر-من-پرنده-بودم
6) سرگذشت یک دانه ی گندم از زبان خودش 7) سرگذشت یک قطره ی باران از زبان خودش8) چرا ... 20 - اگر من یک فضانورد بودم ....۱) یک روز در روستا 2۲) گفت وگوی خود با دوستانتان را ..... اعدامش کردند مرا در مدرسه شکنجه نمود آن هم به جرم این که پدرم رییس انجمن شهر و طاغوتی بود. .... آیا رئیس جمهور گفته بود در صد روز همه مشکلات را حل می کند؟

ارتباط ایثارگران با رییس جمهور | ایثار خبر

isarkhabar.com/?page_id=2421
با توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با ..... پرورش ماهی فاز 2 ازادگان عنایتی بفرمایید تا ما را بعد از 2 سال پیگیری انشا ا… ..... **((امام خمینی(ره):: من را اگر خدمتگزار بخوانید بهتر از این است که رهبر بنامید. ..... دفاع ونیروهای مسلح که اکثر کارها ی اجرایی بنیاد میبایست با این دستگاهها باشد و ...
Jun 23, 2016 - ناصری نژاد در آیین معارفه ی استاندار جدید خوزستان با انتقاد از عدم .... مقتدایی به شریعتی نماینده سابق بهبهان گفت: تو اگر زبل بودی رای می آوردی. ... محجوب بودم حتی دختران محله هم نزد من می آمدند تا برایشان انشا بنویسم . ... نظر آقای مقتدایی درباره ورود رییس جمهور به عزل مقتدایی صحیح نیست و کاملا بی اساس است .

زندگینامه

www.leader.ir/fa/biography
Mar 21, 1989 - فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی در دوران ریاست جمهوری ... بود: «منزل پدری من که در آن متولد شده‌ام، تا چهار پنج سالگی من، یک خانه‌ی ۶۰ ۷۰ متری در ... ما وقتی بچه بودیم، همه مینشستیم و مادرم قرآن میخواند؛ خیلی هم قرآن را شیرین و قشنگ میخواند. ..... در اسناد ساواک گزارش‌هایی درباره‌ی فعالیتهای سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای و پدرش در ...

انشا معنای اقتصا دمقاومتی تولید واشتغال - جذاب 96

jazab96.ir/search/?q=انشا+معنای+اقتصا+دمقاومتی+تولید...
عصر اعتبار- مشاور معاون اول رئیس جمهوری گفت: شعاراقتصاد مقاومتی، تولید ... انشا اگر معلم نگارش بودید 96|اگر من معلم انشا بودم|اگر معلم زنگ نگارش بودم| ... انشا درباره روزی حلال کلاس نهم موضوع : روزی حلال روزی حلال یا دست های خسته ی پدرم؟
وقتی مجری برنامه تلویزیون از یک مسئول می پرسد اگر شیر گران شود ممکن است مردم ... از شما خواهش می کنم نامه مرا چاپ کنید، چون من هرگز رئیس جمهور را نمی بینم تا نامه ام را به ... سوالات این مادرخانواده درباره شیر، حمل و نقل عمومی و تعریف کاملا دقیقی که از .... با سلام ودرود فراوان بر این مادر مهربان و زحمتکش کاش قدری در نامه تان به مسیله ی ...

نامه‌ یک دختر ایرانی به رئیس جمهور - سلام نو

salameno.ir/fa/news/13748/نامه‌-یک-دختر-ایرانی-به-رئیس-جمهور
آقای دکتر روحانی ، رییس جمهور من ،رییس جمهور تمام ایران ... شاد و خرامان" به سان رود که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند رونده بودم، امید هیچ معجزی ز مرده نبودو زنده بودم! .... کردید و جوانان سرزمینتان را فراموش نکردید، میدانیم که کشتی طوفان زده ی امروز ملک و ملت احتیاج به ناخدا دارد اما به خدا اگر دلمان را که با ... مصاحبه صریح هاشمی درباره جنگ ...
یعنی اگر پدر و مادرم می گذاشتند حتما این کار را می کردم. وقتی با او اروسی کنم، من ملکه می شوم و به همه به جز خانم معلم دستور می دهم و دیگر احتیاج ندارم که کار ... همیشه تلویزیون درباره ی او حرف می زند. ... بعد از خنده ی بچه ها، خانم معلم گفت : اولا رییس جمهور، نه رییس جمور. ... اول دوست داشتم پسر بودم اما مامانم می گوید دخترها بهتر هستند.

من می توانم ...

youcan.blogfa.com/
پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید. .... کشاورز با عصبانیت رو به نجار کرد و گفت: مگر من به تو نگفته بودم برایم حصار بسازی ؟ ... فروید درباره‌ی این مساله تحقیق کرد که رفتار انسان، توسط ناخودآگاه شکل می‌گیرد و به واسطه‌ی آن، .... دستم را چنان گرفته بود که گوئی همسر رئیس جمهور بود.

شلوغ پلوغ

number1toit.blogfa.com/
گفتگو درباره ی فناوری اطلاعات ... او اما انشا ننوشته بود برگه ی او سفید بود خودکارش روز قبل تمام ... من رفتم روزنامه بخرم که اسمم را در صفحه ی قبولی های کنکور جستجو کنم تو رفتی ... اما من و تو اگر به جای او بودیم .... رئیس جمهور گفت حالا که دیگر 80 سال از انقلاب می گذرد وقت آن رسیده که فکری به حال ازدواج و مسکن جوانان بکنیم.

امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/16348
Jan 20, 2014 - در زمان ریاست جمهوری، حضرت آیت الله خامنه ای یک چک پنجاه هزار تومانی برای نخست ... گزارش و مقاله هایی که داخل و خارج از کشور درباره ثروت امام خامنه ای تهیه شده است. .... یک روز مهمان مقام معظم رهبری بودیم که فرزندشان آقا مصطفی هم نشسته بود. ... من تصور کردم مثل بقیه جاها، ایشان زنگی می‌زنند و میزی در خور رئیس جمهور ...

خاطراتی از شهید رجائی - آوینی

https://www.aviny.com/Occasion/Enghelab_Jang/.../Khaterat.aspx
در مدرسه کمال نارمک و در مدرسه قدس با ایشان همکار بودم. ... امام بعد از این که گزارش ایشان را درباره آموزش و پرورش شنید، فرمود انشاالله اگر این گونه کار کنید(اشاره ... هرچند من با شهید رجایی برخوردهای کمی داشتم ولی خیلی تکان‌دهنده و سازنده بود. ... شهید رجایی در اوضاع سختی رئیس‌جمهور شد؛ 30 خرداد تیراندازی‌ها شروع شد، رهبر انقلاب که آن زمان در ...
  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • sepidrood 46

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی